Velkommen til Naturligvis Foder! Vi er glade for at du har valgt at handle i vores webshop.
Nedenstående handels- og leveringsbetingelser gælder for alle køb foretaget på
www.naturligvisfoder.dk.
- Generelle Oplysninger
Virksomhedens Navn: Naturligvis Foder
Adresse: Juni Alle 52, 2860 Søborg
CVR-nummer: 30260430
E-mail: kontakt@naturligvisfoder.dk
Telefon: 60898681
– - Bestilling
Alle bestillinger foretages via vores webshop på www.naturligvisfoder.dk. Når du har afgivet
en bestilling, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. Denne bekræftelse er en
elektronisk kvittering og kan bruges som dokumentation for dit køb.
– - Priser og Betaling
3.1 Priser: Alle priser på webshoppen er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv
moms. Priserne inkluderer ikke leveringsomkostninger, som tilføjes under
bestillingsprocessen. Der tages forbehold for evt. pris- og trykfejl. Vi forbeholder os ret til at
ændre priserne uden forudgående varsel og samtykke.
3.2 Betalingsmetoder: Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
● Kredit- og debetkort (Visa, MasterCard)
● Bankoverførsel
Betalingen trækkes fra din konto, når varerne afsendes. Ved betaling med bankoverførsel
sendes ordren, når betalingen er registreret på vores konto. Ubetalte ordrer annulleres uden
yderligere varsel efter 5 hverdage.
– - Levering
4.1 Leveringsområde: Vi leverer udelukkende indenfor Danmarks grænser. Dog ikke til Grønland og Færøerne.
4.2 Leveringstid: Vi tilbyder som udgangspunkt levering indenfor 2-5 hverdage og bestræber os på at levere hurtigst muligt.
4.3 Leveringsmetoder:
4.3.1 Levering med PostNord til pakkeboks: Hvis der ikke er ledig kapacitet på det valgte posthus eller i den valgte pakkeboks, den dag forsendelsen leveres, bliver forsendelsen lagt til afhentning på et (andet) posthus. Når din pakke er klar til afhentning, sender PostNord en advisering om dette til dig. Der er følgende afhentningsvarianter: Pakkeboks: Ved afhentning i Pakkeboksen anvendes de fremsendte 2 pinkoder som legitimation. Forsendelsen udleveres således til den person, som ved afhentningen i Pakkeboksen er i besiddelse af de 2 pinkoder.
Nærboks: Ved afhentning i Nærboks forudsætter det, at modtageren har installeret PostNord app, idet Nærboksen låses op ved brug af Bluetooth fra app’en.
Posthus: Ved afhentning på et posthus skal adviseringen forevises. Videresendelse af en advisering sidestilles med, at der er givet fuldmagt til vedkommende til at hente forsendelsen. Den, der afhenter forsendelsen, skal fremvise legitimation, medmindre modtager af pakken har MitID valideret sig i PostNord app, så skal QR koden i PostNord app fremvises af den der afhenter pakken. Fristen for afhentning er 7 dage. Sidste afhentningsdato oplyses i adviseringen. Afhentningsperioden kan ikke forlænges og forsendelsen vil efterfølgende blive returneret til Naturligvis Foder.
–
4.3.1 Levering med PostNord til hjemmeaddresse: Pakken udleveres som udgangspunkt i modtagers postkasse. Hvis forsendelsens størrelse hindrer dette, leveres forsendelsen udleveres til modtageren eller en voksen person på adressen. Har modtageren indgået aftale med PostNord om Modtagerflex, kan forsendelsen henstilles på adressen uden kontakt med personer på adressen. Kan en pakke ikke afleveres som ovenfor beskrevet, sender PostNord en advisering om dette til modtageren. Forsendelsen lægges til afhentning på et posthus hvor den skal afhentes inden 14 dage. Afhentes forsendelsen ikke, vil den blive sendt retur til Naturligvis Foder.
– - Returnering og Fortrydelsesret
5.1 Fortrydelsesret: Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer.
For at udnytte fortrydelsesretten, skal du meddele os dette skriftligt via e-mail inden for 14
dage. Pakken skal returneres senest 14 dage efter du har meddelt os at du har fortrudt dit
køb.
Ved benyttelse af fortrydelsesretten skal du selv dække returneringsomkostningerne.
5.2 Returnering: Varerne skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog dem,
og i original emballage. Returneringsomkostningerne afholdes af dig som kunde. Vi
modtager ikke pakker sendt pr efterkrav.
5.3 Refusion: Når vi har modtaget og godkendt returneringen, refunderer vi købsbeløbet til
den konto, der blev brugt til betalingen, inden for 14 dage. Fragtomkostninger refunderes
ikke (fragtomkostningerne er den samlede omkostning der har været både ved at sende
varen ud til leveringsadressen og fra leveringsadressen tilbage til Naturligvis Foder).
– - Reklamation
6.1 Reklamationsret: Du har 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Dette
betyder, at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen
afhængigt af den konkrete situation. Der kan ikke længere reklameres over foderets kvalitet
når datoen for “skal helst anvendes inden” er overskredet. Reklamationen gælder ikke fejl
eller skader begået ved forkert opbevaring og/eller håndtering af foderet.
Du skal reklamere i ”rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Ved reklamation
dækker vi returneringsomkostninger når dette aftales på forhånd inden varen returneres.
Varer returneres til addressen:
Naturligvis Foder
Juni Alle 52
2860 Søborg
6.2 Fremgangsmåde: Eventuelle fejl eller mangler ved leverede produkter skal meddeles til
os indenfor rimelig tid efter opdagelsen. Kontakt os venligst med en beskrivelse af problemet
og dit ordrenummer.
– - Klagevejledning Hvis du som forbruger vil klage over dit køb i webshoppen, skal du kontakte os på kontakt@naturligvisfoder.dk, med en grundig beskrivelse og billeder af fejlen/problemet. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
wwwnaevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr
– - Persondatapolitik
8.1 Databeskyttelse: Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Læs vores persondatapolitik for yderligere oplysninger.
– - Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via e-mail på
kontakt@naturligvisfoder.dk eller telefonisk på 60898681.
– - Ændringer i Handels- og Leveringsbetingelser
Naturligvis Foder forbeholder sig ret til at ændre disse betingelser. Ændringer vil blive
annonceret på vores hjemmeside og træder i kraft ved offentliggørelsen.